Kvietimas diskutuoti ir kartu ieškoti asmenų aptarnavimo gerinimo sprendimų

Paskelbta

2018-11-12

Galioja iki

2018-11-28

Įvertinimas

3

Aprašymas

Diskusijų metu, pasitelkdami viešojo, privataus, nevyriausybinio, mokslo įstaigų kompetencijas ir patirtis asmenų aptarnavimo srityje,  ieškosime sprendimų, kokios aptarnavimo proceso optimizavimo galimybės, kaip galime ir turime vertinti aptarnavimo kokybę, kaip užtikrinti asmens duomenų apsaugą, aptarnaujant asmenis, kodėl svarbus aptarnavimo standartas.

TIKSLAS - gauti pasiūlymus, kurie padės pasiekti aptarnavimo proceso optimizavimo.

Diskusijų metu ieškosime sprendimų:

  • kokios yra aptarnavimo proceso optimizavimo galimybės,
  • kaip galime ir turime vertinti aptarnavimo kokybę,
  • kaip užtikrinti asmens duomenų apsaugą, aptarnaujant asmenis,
  • kodėl svarbus aptarnavimo standartas.

LAIKAS - iki 2018-11-28.

REZULTATŲ PANAUDOJIMAS - diskusijų rezultatai bus panaudoti rengiant ir priimant sisteminius asmenų aptarnavimo gerinimo sprendimus.

Lapkričio 22 dienos programa

Lapkričio 28 dienos programa

 

 

 

Grupės

Piliečiai, Asociacijos, Valstybinės institucijos, Gyventojai

Viešosios konsultacijos rezultatai

Su diskusijų ataskaitomis susipažinkite čia: 

22 dienos diskusija

28 dienos diskusija

Diskusijos vykdytos Vyriausybės kanceliarijos įgyvendinamo projekto „Atviros Vyriausybės iniciatyvos“, kuris finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšomis.