Aptarnavimo kokybė viešajame sektoriuje: kaip sugriauti stereotipus ir aptarnauti geriau?

Paskelbta

2018-10-01

Galioja iki

2018-10-16

Įvertinimas

2

Aprašymas

Kviečiame dalyvauti ir pildyti registracijos formą žemiau. 

Grupės

Piliečiai, Organizacijos, Valstybinės institucijos, Socialiniai partneriai, Verslo organizacijų atstovai, Ekspertai

Registracijos forma

Kodėl vyrauja neigiamas visuomenės požiūris į aptarnavimą viešajame sektoriuje? Kas davė pagrindą tokiai situacijai susidaryti? Spalio 16 dieną kviečiame atsakyti į šiuos ir dar daugiau klausimų ir kartu laužyti stereotipus apie aptarnavimo paslaugų kokybę viešajame sektoriuje!

Renginio metu:

  • Klausysimės privataus ir akademinio sektoriaus atstovų įžvalgų

  • Reitinguosime populiariausius stereotipus apie viešojo sektoriaus aptarnavimą

  • Kartu ieškosi sprendimų, kaip tobulinti aptarnavimo viešajame sektoriuje paslaugas

Forumo tikslinė auditorija – visuomenės atstovai, suinteresuoti viešojo sektoriaus paslaugų gerinimu, bei viešojo sektoriaus institucijų atstovai. 

Renginio vieta – VU bibliotekos Mokslinės komunikacijos ir informacijos centras, Saulėtekio al. 5, Vilnius

Renginys bus transliuojamas gyvai per Facebook paskyrą „Piliečių ministerija“: www.facebook.com/pilieciuministerija/ 

Sekite renginio naujienas Facebook renginio paskyroje!

Renginio programa

Parkavimosi informacija

Vietų skaičius yra ribotas. Pasiektas maksimalus įstaigų ir institucijų atstovų registracijų skaičius, tad registracija uždaryta.

Visuomenes atstovai norintys dalyvauti forume, siųskite laišką el. paštu: LRV.priimamasis@lrv.lt

 

Forumas yra LR Vyriausybės kanceliarijos vykdomo projekto „Atviros Vyriausybės iniciatyvos", finansuojamo Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir valstybės biudžeto lėšomis, dalis.