Viešoji konsultacija dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto

Paskelbta

2020-01-08

Galioja iki

2021-01-24

Įvertinimas

1

Aprašymas

Kontekstas

Programos "Kurk Lietuvai" dalyviai kartu su Migracijos departamentu prie Vidaus reikalų ministerijos siekdami parengti pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto, organizuoja viešąją konsultaciją. Paskutiniais metais Lietuvos investuotojų pasitenkinimo indekse (LIPI, 2018, 2019) migracija nuolat įvardinama kaip sritis, reikalaujanti ypatingo dėmesio. Apklausti užsienio investuotojai, kurių įmonėse Lietuvoje vidutiniškai dirba 5,4 proc. užsieniečių, akcentuoja ilgus migracijos procedūrų terminus, procedūrų prieinamumą ir sudėtingumą.

Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos užsienio investuotojų 2018 m. I ketv. buvo vertinamas kaip prasčiausia institucija. Migracijos departamento statistiniais duomenimis, Lietuvos Respublikoje gyvenančių užsieniečių skaičius per pastaruosius 5 metus išaugo nuo 37.874 iki 66.881, t.y. beveik dvigubai.

Viešojoje erdvėje skelbiami atsiliepimai byloja, jog klientai teikiamomis paslaugomis nėra patenkinti dėl nepakankamo informacijos aiškumo ir prieinamumo užsienio kalbomis, ilgų eilių siekiant gauti rezervacijos laiką vizitui Migracijos departamente ar jo regioniniuose skyriuose, taip pat dėl aptarnavimo kokybės.

Nuo šių metų rugsėjo mėnesio programos „Kurk Lietuvai“ projektų vadovė Aušrinė Kapočienė Migracijos departamente prie Vidaus reikalų ministerijos analizuoja Migracijos departamento klientų aptarnavimo kokybę ir teikia pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo kokybės standarto diegimo Migracijos departamente.

Siekiant parengti pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto, bus vykdoma viešoji konsultacija.

Viešosios konsultacijos tikslas – rengiant klientų aptarnavimo standartą, nustatyti Migracijos departamento darbuotojų motyvaciją, jų galimybes įsitraukti kuriant klientų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimus, mokymų poreikį.

Viešosios konsultacijos metodas – elektroninė apklausa.

Konsultacijos trukmė

Migracijos departamento darbuotojų apklausa vykdoma iki 2020 m. sausio 15 d.

Dalyvavimas apklausoje

Kviečiame dalyvauti apklausoje:

Jeigu esate Migracijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbuotojas – spauskite šią nuorodą: https://epilietis.lrv.lt/lt/formos/migracijos-departamento-darbuotoju-apklausa

Jei norite pateikti pasiūlymą ar pastabą, kviečiame juos pateikti el. paštu: ausrine.kapociene@kurklt.lt.

Apklausos metu gauti asmens duomenys bus naudojami tik pasiūlymams sužinoti ir valdyti. 

Rezultatų panaudojimas

Rezultatų panaudojimas – viešosios konsultacijos rezultatai bus naudojami analizuojant migracijos paslaugų kokybę ir rengiant pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto.

Viešosios Migracijos departamento klientų apklausos rezultatai bus publikuojami šiame puslapyje ne vėliau nei 2020 m. kovo 6 d.

Papildoma informacija

Ši viešoji konsultacija yra dalis „Kurk Lietuvai“ programos projekto „Pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo kokybės standarto diegimo rengimas’’. Visą su projektu susijusią informaciją galima rasti projekto svetainėje (nuoroda čia).

Projekto vadovė: Aušrinė Kapočienė ausrine.kapociene@kurklt.lt

Viešoji konsultacija vykdoma Vyriausybės kanceliarijos įgyvendinamo projekto „Atviros Vyriausybės iniciatyvos“, kuris finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšomis.

 

Grupės

Piliečiai, Organizacijos, Valstybinės institucijos, Gyventojai