Viešoji konsultacija dėl Migracijos departamento teikiamų paslaugų kokybės / Public survey regarding the quality of migration service

Paskelbta

2020-01-09

Galioja iki

2021-01-24

Įvertinimas

4

Aprašymas

PLEASE SCROLL DOWN FOR ENGLISH TEXT

„Kurk Lietuvai“ programoos dalyviai kartu su Migracijos departamentu prie Vidaus reikalų ministerijos siekdami parengti pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto, organizuoja viešąją konsultaciją. Paskutiniais metais Lietuvos investuotojų pasitenkinimo indekse (LIPI, 2018, 2019) migracija nuolat įvardinama kaip sritis, reikalaujanti ypatingo dėmesio. Apklausti užsienio investuotojai, kurių įmonėse Lietuvoje vidutiniškai dirba 5,4 proc. užsieniečių, akcentuoja ilgus migracijos procedūrų terminus, procedūrų prieinamumą ir sudėtingumą. Atitinkamai Migracijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos užsienio investuotojų 2018 m. I ketv. buvo vertinamas kaip prasčiausia institucija.

Atitinkamai Migracijos departamento statistiniais duomenimis, Lietuvos Respublikoje gyvenančių užsieniečių skaičius per pastaruosius 5 metus išaugo nuo 37.874 iki 66.881, t.y. beveik dvigubai. Kaip galima spręsti iš viešojoje erdvėje skelbiamų atsiliepimų, klientai teikiamomis paslaugomis nėra patenkinti dėl nepakankamo informacijos aiškumo ir prieinamumo užsienio kalbomis, ilgų eilių siekiant gauti rezervacijos laiką vizitui Migracijos departamente ar jo regioniniuose skyriuose, taip pat dėl aptarnavimo kokybės.

Nuo šių metų rugsėjo mėnesio programos „Kurk Lietuvai“ projektų vadovė Aušrinė Kapočienė Migracijos departamente prie Vidaus reikalų ministerijos analizuoja Migracijos departamento klientų aptarnavimo kokybę ir teikia pasiūlymus dėl klientų aptarnavimo kokybės standarto diegimo Migracijos departamente.

Siekiant parengti pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto, vykdoma viešoji konsultacija.

Viešosios konsultacijos tikslas – nustatyti Migracijos departamento klientų pasitenkinimą migracijos paslaugomis.

Viešosios konsultacijos metodas – Migracijos departamento klientų apklausa, vykdoma internetu, siekiant išsiaiškinti šiuo metu esančias klientų aptarnavimo sąlygas ir klientų pasitenkinimą teikiamomis migracijos paslaugomis.

Konsultacijos trukmė – Migracijos departamento klientų apklausa vykdoma iki 2020 m. sausio 24 d.

Dalyvavimas apklausoje

Kviečiame dalyvauti apklausoje: Jei naudojatės migracijos paslaugomis ir norite įvertinti jų kokybę, prašome užpildyti apklausos klausimyną, kurį galite rasti paspaudę šią nuorodą – Migracijos departamento klientų apklausa.

Pasiūlymus ir pastabas taip pat kviečiame teikti el. paštu ausrine.kapociene@kurklt.lt.

Apklausoje naudojami asmens duomenys bus naudojami tik pasiūlymams sužinoti ir valdyti. 

Rezultatų panaudojimas – viešosios konsultacijos rezultatai bus naudojami analizuojant migracijos paslaugų kokybę ir rengiant pasiūlymų paketą dėl Migracijos departamento klientų aptarnavimo standarto.

Papildoma informacija: ši viešoji konsultacija yra dalis „Kurk Lietuvai“ programos projekto „Pasiūlymų dėl klientų aptarnavimo kokybės standarto diegimo rengimas’’. Visą su projektu susijusią informaciją galima rasti projekto svetainėje (nuoroda čia).

Projekto vadovė: Aušrinė Kapočienė ausrine.kapociene@kurklt.lt

Public Survey of Migration Department Clients

Context

In recent years, the Investors‘ Confidence Index of Lithuania (ICIL 2018, 2019) indicated migration as a field that needs particular attention. This index is based on a survey of foreign investors, whose companies in Lithuania employ 5,4 % of foreigners. Investors emphasize long terms, complicated access and complexity of migration procedures. Accordingly, the foreign investors in Lithuania in the 1st quarter of 2018 have named the Migration Department under the Ministry of the Interior of the Republic of Lithuania as the worst institution to deal with.

As per statistical data provided by the Migration Department, the numbers of foreigners living in Lithuania during the past 5 years have almost doubled from 37 874 till 66 881. According to the public reflections on the quality of migration services, clients are not satisfied due to information unclarity and unavailability in foreign languages, long waiting queues in order to make a reservation for a visit at the Migration Department or at its divisions and overall quality of customer service.

Starting September 2019 Aušrinė Kapočienė, project manager at “Create Lithuania”, works together with the Migration Department with the objective to analyze the quality of client service provided by the Migration Department employees and provide advice on how to improve and implement the client servicing standards at the Migration Department.

This public consultation is conducted in order to prepare the set of recommendations to implement the improved client servicing standard at the Migration Department.

The purpose of the public consultation – to comprehensively evaluate the migration services provided by the Migration Department and to indicate the satisfaction level of the clients.

The method of public consultation – an online public survey of the Migration Department Clients.

Duration of the public consultation - the Public Survey of the Migration Department Clients is conducted until 24th January 2020.

The results of this survey will be published on this website no later than 6th March 2020.

Participation in the survey

Invitation to participate in the survey:

If you have used migration service and would like to help the Migration Department to improve its client service, please fill in the questionnaire which you find under this link Public Survey regarding the quality of migration service.  

You can also send your comments, suggestions or recommendations to the following email ausrine.kapociene@kurklt.lt.

Results of the public survey – results of the public survey will be used to analyze the quality of migration service and in preparation of recommendations’ set regarding the implementation of client service standards at the Migration Department.

Additional information: this public consultation is part of the “Create Lithuania” program and “Recommendations for the implementation of the client servicing standards at the Migration Department” project. All related information you can find here (in Lithuanian language).

Project manager – Aušrinė Kapočienė, ausrine.kapociene@kurklt.lt.

Viešoji konsultacija vykdoma Vyriausybės kanceliarijos įgyvendinamo projekto „Atviros Vyriausybės iniciatyvos“, kuris finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšomis.

 

Grupės

Piliečiai, Gyventojai