Aplinkos apsaugos agentūros paslaugų kokybės vertinimas
Aplinkos apsaugos agentūra aptarnauja asmenis ir teikia jiems įvairias paslaugas (nagrinėja pateiktus dokumentus, prašymus ir skudus, teikia informaciją, konsultuoja).
Klientų pasitenkinimas suteiktomis paslaugomis yra vienas iš paslaugų kokybės indikatorių, todėl viešojo sektoriaus organizacijoms labai svarbu žinoti klientų pasitenkinimo lygį, kuris atspindėti paslaugų kokybę, įstaigos valdymo efektyvumą, gebėjimą tenkinti konkrečius klientų poreikius bei piliečių pasitikėjimą viešuoju sektoriumi.
Aplinkos apsaugos agentūra, siekdama užtikrinti ir gerinti teikiamų paslaugų kokybę, atlieka suinteresuotųjų šalių (paslaugos gavėjų) internetinę apklausą ir prašo skirti keletą minučių atsakymams į pateiktus klausimus. Apklausos metu gauta informacija bus naudojama teikiamų paslaugų kokybės gerinimui.
Apklausos tikslas - apklausos rezultatų panaudojimas rengiant pasiūlymus ir sprendinius dėl teikiamų paslaugų kokybės gerinimo.
Metodas - elektroninė apklausa.
Trukmė - apklausa vykdoma iki 2020 m. gruodžio 31 d.
Maloniai Jus kviečiame dalyvauti apklausoje ir užpildyti anketą apie Aplinkos apsaugos agentūros teikiamas paslaugas.