BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


exclamation

Informuojame, kad nuo 2020-11-27 18:00 iki 2020-11-29 18:00 ir nuo 2020-12-04 18:00 iki 2020-12-06 18:00 bus atliekami IS infrastruktūros perkėlimo darbai. Dėl šios priežasties galimi trumpalaikiai portalo „Mano vyriausybė“ veiklos sutrikimai. Atsiprašome už nepatogumus.

Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo kokybės vertinimo Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijoje 2016 m.

Paskelbta

2016-01-01

Galioja iki

2016-12-31

Įvertinimas

0

Aprašymas

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, Vyriausybės kanceliarija 2016 m. sausio–gruodžio mėnesiais vykdė anoniminę Asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės Vyriausybės kanceliarijoje vertinimo apklausą.

TIKSLAS – nustatyti, kaip asmenys, vertina asmenų aptarnavimą Vyriausybės kanceliarijoje, ištirti asmenų prašymų nagrinėjimo kokybę ir nustatyti pagrindines priežastis, darančias įtaką asmenų pasitenkinimui ar nepasitenkinimui aptarnavimo lygiu, nagrinėjimo rezultatu. Apklausoje gyventojai anonimiškai galėjo dalyvauti elektroniniu būdu http://epilietis.lrv.lt/ rubrikoje „Apklausos“ ir atvykę į Vyriausybės kanceliarijos priimamąjį.

 

 

Grupės

Piliečiai, Organizacijos, Asociacijos, Gyventojai

Viešosios konsultacijos rezultatai

Su apklausos rezultatais galite susipažinti čia.

Apklausa vykdyta Vyriausybės kanceliarijos įgyvendinamo projekto „Atviros Vyriausybės iniciatyvos“, kuris finansuojamas iš Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšomis.