BDAR
gdpr

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.


Elektroninis vedlys mokytojams, kaip vaikus sudominti gamtos pasauliu

Data

2019 08 14

Įvertinimas
0
654_fb04e3326021ba7c9a42e1648e0a2827.jpg

Aplinkos ministerijos iniciatyva yra parengta nauja elektroninė mokymo ir metodinė priemonė, kuri leidžia plėsti praktinio gamtos pažinimo galimybes. Tai metodiniai patarimai mokytojams, kaip vaikus patraukliai supažindinti su gyvąja ir negyvąja gamta. Jie padės planuoti ir vesti praktines gamtos pažinimo pamokas, pasirinkti reikiamą literatūrą, interaktyviai pateikti tam tikras temas.

Šie patarimai parengti įgyvendinant Aplinkos ministerijos finansuotą neformalaus gamtos pažinimo projektą „Gamtukai“, kuris buvo pradėtas 2018 m. ir baigtas šią vasarą. Jo tikslas – šiuolaikinėmis kuo patrauklesnėmis priemonėmis skatinti vaikus pažinti gamtą, ją saugoti ir puoselėti.

Projekto metu sukurtą spalvingą ir įdomią mokomąją medžiagą galima rasti projekto tinklapyje ir ją atsisiųsti. Metodiniai patarimai mokytojams papildo prieš tai pasirodžiusias dvi knygutes vaikams „Pažink aplinką su Gamtukais“, iš kurių viena skirta gyvajai, o kita negyvajai gamtai.

Pasak vieno iš metodinių patarimų rengėjų ornitologo Gedimino Petkaus, smagiomis iliustracijomis, eksperimentais, interaktyviomis nuorodomis ir įdomiais faktais papildytas elektroninis vedlys pravartus ne tik mokytojams, bet ir būrelių vadovams, šeimoms. Jis leis pasisemti idėjų eksperimentams ir įdomiems žaidimams gamtoje, kurie lavina vaikų protą ir vaizduotę.


Aplinkos ministerijos informacija.

Komentarai

1
Prašome susipažinti su taisyklėmis ir jas patvirtinti.
Blogai įvestas apsaugos kodas.
  • Su taisyklėmis susipažinau ir sutinku

    0
    Prašome susipažinti su taisyklėmis ir jas patvirtinti.
    Blogai įvestas apsaugos kodas.